Een verassingstrip & opbrengst donatie - Reisverslag uit Bāniājuri, Bangladesh van Students in Bangladesh - WaarBenJij.nu Een verassingstrip & opbrengst donatie - Reisverslag uit Bāniājuri, Bangladesh van Students in Bangladesh - WaarBenJij.nu

Een verassingstrip & opbrengst donatie

Blijf op de hoogte en volg Students in Bangladesh

15 Mei 2018 | Bangladesh, Bāniājuri

Wat gaat de tijd toch snel hier! Nadat wij waren bijgekomen van de prachtige trip naar de Sundarbans, hebben wij het onderzoek weer hervat. De afgelopen negen dagen zijn wij dan ook druk bezig geweest met het schrijven van het onderzoeksrapport! Met als resultaat; de conceptversie is af!

Onze wens was om nog een laatste trip te maken tijdens deze minor (als dat natuurlijk mogelijk was in verband met beschikbare tijd). We dachten dat het misschien wel leuk zou zijn om een ander land te bezoeken. Nu we hier toch zijn, moet je je mogelijkheden goed benutten. Aangezien keuzes maken niet onze best kant is, heeft een lootje onze bestemming bepaald… Voor ons was het dus ook best spannend waar we heen zouden gaan, maar uiteindelijk is het Nepal geworden :D. Met ons enthousiasme boekten wij dezelfde dag nog de tickets. Helaas kwamen wij er wel achter dat een van onze namen verkeerd was geschreven op het ticket. Na een paar dagen heen en weer bellen werd ons verteld dat het geregeld was. Gelukkig!

Zoals sommige van jullie misschien op Facebook al hadden vernomen, hebben wij een super mooi bedrag van €1232,50 opgehaald! Dankzij jullie kunnen wij heel veel mensen blij maken! Zo kost een jaar lang medicijnen voor Robioul €35. Dit betekent dus dat heel veel families gesteund kunnen worden. Lieve donateurs, bedankt voor jullie bijdrage! Nadat wij terug komen uit Nepal zullen wij het geld gaan besteden en langs de families gaan! Uiteraard houden wij jullie ervan op de hoogte.

Wat overigens ook nog wel leuk is om te vermelden, dat wij laatst in het journaal van Bangladesh zijn verschenen :P. Blijf je verbazen… zeggen we dan maar weer.

Wij gaan nog even verder met inpakken, want morgen vertrekken wij naar Nepal!

Liefs,

Sja, Stef & Der

• 15 Mei 2018 - 09:26

Antoinette:

Ook namens Niketan wil ik iedereen bedanken voor hun steun en vooral jullie voor het organiseren er van. Maar uhhh, op het journaal?! hebben jullie een link van deze uitzending, of datum zodat ik het terug kan kijken. succes met de laatste loodjes. Groeten, Antoinette

• 15 Mei 2018 - 12:11

Ronny :

Hele fijne reis en pas goed op elkaar en lekker genieten en veel bekijken.
    Jullie maken mooie dingen mee.
    Veel plezier en mooi om te lezen dat jullie veel geld op hebben gehaald.
    groetjes mama Janine